lauantai 18. kesÀkuuta 2016

Heippa sateisesta Kuopiosta💩!

Muutama tunti on viel edessĂ€ autossa istumista, ennen ku ollaan Vuokatis perillĂ€đŸ˜‡. KesĂ€loman alku on sujunut tosi mukavasti😍. Oon treenien ja kisojen lisĂ€ks viettĂ€ny paljon aikaa kavereiden kanssađŸ˜ș. Kerranki siihen on ollu kunnolla aikaa❤.

Eilen oltiin HĂ€meenlinnassa Rantasipi Aulangolla kylpylöimĂ€ssĂ€ pitkĂ€st aikaa😍! JÀÀtiin sinne yöks ja aamulla saatiin nauttia hotellin aamupalasta ennen Vuokattiin lĂ€htĂ¶Ă€đŸ˜›. Oli tosi kiva vuorokausi siellĂ€đŸ‘Œ. Ihan sikakivaa oli varsinki se, ku sain eilen olla dj:nĂ€ HĂ€meen Neito -kisassa illalla siel😏! Se oli melko helppoo ja niin hauskaa😆.. 







Tosiaan nyt oon menossa Vuokattiin ja oon siellĂ€ maisemissa torstaihin asti treenailemassađŸ˜ș. Vuokatti on niin mun suosikkipaikka ja oon oottanu niin kauan sinne pÀÀsyy, et nyt oon aivan superhappy😍. Toivoisin vaan vĂ€hĂ€n kivempii lomasĂ€itĂ€đŸ˜‚. Nyt on ollu hiukan sateista ja viileetĂ€đŸ™ˆ. Vaik on sitĂ€ muutamist kesĂ€illoist saanu nautiskella terassilla uiden ja ihaillen taivaan vĂ€rejĂ€đŸ˜‡.




Palailen tĂ€nne blogin puoleen reissun jĂ€lkeen😛!
Xoxo Sara❤



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Tosi kiva lukee sun blogia,kiva kun kirjotit pitkÀstÀ aikaa! Ja kuvatkin on ihania :)